Postnord och deras service

Det här är en insändare. Det är skribenten som står för åsikterna som förs fram i insändaren.

ANNONS
|

Post. På förekommen anledning är det på sin plats att ställa frågan om hur det ligger till med servicen på nämnda företag.

Beställde en produkt med fri leverans till dörr med Postnord som leverantör. Vad hände?

Fick ett meddelande om att leveransen inte kunde genomföras då föraren inte fick kontakt med mig. Avsatte leveransdagen till att var tillgänglig både i hemmet och på telefon, men leveransen uteblev, varför? Hur ska jag som kund bete mig för att vara leverantören till lags och att beställd vara kan överlämnas. Vilka rutiner förväntas av mig eller rättare sagt vilka rutiner har Postnord?

Efter kontakt med företaget inser man att allt ligger i Postnords händer och godtycklighet. Summan av det hela blev att jag fick åka till utlämningsställe för att hämta det beställda.

ANNONS

Beställaren

ANNONS