Fyrkantiga kundanvisningar

Det här är en insändare. Det är skribenten som står för åsikterna som förs fram i insändaren.

ANNONS
|

TEKNIK. Det börjar bli fyrkantigt här i Sverige.

Jag mejlade till lämningarna efter Posten, Postnord, för att beställa en rulle frimärken, som jag gjort i många Herrans år. Efter ett tryckande på knappar om nån bil syntes i nån ruta, frågades det om jag var en robot. Några frimärken kunde inte beställas. Sen skulle jag trycka på en fyrkant. Då ringde jag i stället upp Postnord, där jag innan jag tryckte fyrkant fick veta, att jag var nummer 34 i kön.

Då passade jag på och ringde till Halmstads sjukhus/ortopedin men fick inte den kontakt jag ville ha.

Glädjande nog fick jag en fyrkant att trycka på som slutkläm, sedan jag fått veta att de inte hade tid att prata med mig förrän om nio dagar. Därför hade jag god tid att ringa min vårdcentral, där jag hade turen att få välja mellan hela åtta val, vilket jag gjorde innan det var dags för fyrkanten igen.

ANNONS

Hur klara sig utan den?

Sture Tingwall

ANNONS